Искам да попитам, ако е възможно да ми отговорите? Значи проблемът ми е такъв. Както си карам колата извънградско и ми загрее и съм я натоварил примерно 4-5 човека в нея и багаж и като я понастъпя в баир й дам газ повечко съоветно ми се товари повече и оттам загрява и щом мине 90 градуса или скоростта е около 120 и ми гасне колата, просто изключва? Това го прави и само, когато е топло! Антифриз има термостата го смених не е и от него? Имал ли е някой такъв проблем от какво може да е аз се съмнявам от късно включване на перката някой датчик нещо?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Над 90 градуса и гасне 156 1.9 JTD 105
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от GurgaPiti4 Покажи съобщениеИскам да попитам, ако е възможно да ми отговорите? Значи проблемът ми е такъв. Както си карам колата извънградско и ми загрее и съм я натоварил примерно 4-5 човека в нея и багаж и като я понастъпя в баир й дам газ повечко съоветно ми се товари повече и оттам загрява и щом мине 90 градуса или скоростта е около 120 и ми гасне колата, просто изключва? Това го прави и само, когато е топло! Антифриз има термостата го смених не е и от него? Имал ли е някой такъв проблем от какво може да е аз се съмнявам от късно включване на перката някой датчик нещо?Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
-
Първоначално публикувано от GurgaPiti4 Покажи съобщение1.9 ЖТД е колата от старите мотори 105 к.сFiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Може да е помпа, може регулатор за налягането. Може и още други неща да са. Трябва да отидеш на диагностика и да се разбере кое от всичките е.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеМоже да е помпа, може регулатор за налягането. Може и още други неща да са. Трябва да отидеш на диагностика и да се разбере кое от всичките е.
Та колега както казва Николайчо аз залагам на регулатора на помпата. Най-често срещания проблем е или самата помпа. Там е по-скъпо.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Според мен е датчика на коляновия вал.
аз имах сходен проблем
гаснеше когато колата загрее
после трябваше да я паля с гас
или да чакам да истине
върви да я закачат на компютър
ако ти даде грешка на "cranck shaft" да знаеш от датчика е
оригинален струва 300 лв.
но има заместител за 50 лв.
късмет и скорошно решаване на проблема
Comment
-
Първоначално публикувано от alfa_romeo_156 Покажи съобщениеСпоред мен е датчика на коляновия вал.
аз имах сходен проблем
гаснеше когато колата загрее
после трябваше да я паля с гас
или да чакам да истине
върви да я закачат на компютър
ако ти даде грешка на "cranck shaft" да знаеш от датчика е
оригинален струва 300 лв.
но има заместител за 50 лв.
късмет и скорошно решаване на проблемадори има колега който прода в форума за 32 лева до колкото видях ,но първо иди на диагностика
Alfa Romeo 156 - 1,6 ts - K&N air filter
Comment
-
Първоначално публикувано от SPEEDY-SD Покажи съобщениеНапълно съгласен с предните две мнение - от това еЕй така за спорта и без тва мятаме на боб. Колегата да каже какво е. Аз продължавам обаче да си държа на Регулатор
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеА такааааа трима на един оборихте ме колеги, едно басче мое а фанемЕй така за спорта и без тва мятаме на боб. Колегата да каже какво е. Аз продължавам обаче да си държа на Регулатор
Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now
Comment
-
Първоначално публикувано от melenikos Покажи съобщениеСпокойно колега, аз като човек сблъскал се с такъв проблем, ще потвърда твойто мнение за регулатор. Ако беше от датчик на коляновия вал, немаше да пали веднага след като изгасне.
И експеримента приключи набързо с диагностика и нов датчик.Welcome to the real world
Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.
Comment
-
Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщениеПри мен го е правила точно това - гасне в движение и после веднага пали ... но после имаше и гаснене при което не запали над 15 минути.
И експеримента приключи набързо с диагностика и нов датчик.Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now
Comment
Comment